zondag 15 januari 2017

Sketch Time

Het is lang geleden dat we de uitdaging bij de Dutch Card Lovers hadden om een kaart te maken na aanleiding van een sketch.
Dus deze keer heeft Anja een leuke sketch gemaakt waar wij allemaal mee aan de slag gegaan zijn.
Dit is mijn uitwerking geworden.





Ik heb het schitterende designpapier uit de serie "Falling In Love" gebruikt. Bij deze serie hoort ook het lint en de bloemen embellishments die ik op deze kaart gebruikt hebt.
De border heb ik uit gestanst met de "So Detailed Thinlits".  Hier zitten 3 thinlits in waarmee je mooie randen/borders kan maken.
Deze heb ik 2x uit gestanst in Blushing Bride en Soft Suede. Uit de Soft Suede gedeelte heb ik 3 bloemen uitgeknipt en op de eerste laag geplakt om hier het accent op te leggen.
De tekst komt uit de Hostess set "Iconic Occasions" en deze is uit geponst met de Classic Label pons.
De basis van de kaart is Sahara Sand.




Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: